Sobieszewo budowa mostu zwodzonego, postęp prac (maj 2017)

Sobieszewo budowa mostu zwodzonego – zdjęcia z postępu prac

Sobieszewo budowa mostu zwodzonego

Budowa filaru mostowego
Budowa filaru mostowego
Ciężki sprzęt na budowie mostu
Ciężki sprzęt na budowie mostu

Wjazd na Wyspę Sobieszewską
Wjazd na Wyspę Sobieszewską
Ulica Nadwiślańska w Sobieszewie - w tym miejscu powstanie nowe rondo
Ulica Nadwiślańska w Sobieszewie – w tym miejscu powstanie nowe rondo
Przejazd ciężkiego tira po moście pontonowym
Przejazd ciężkiego tira po moście pontonowym
Przygotowania do stawiania filara
Przygotowania do stawiania filara
Transport zbrojenia na barce
Transport zbrojenia na barce
Stary most pontonowy w Sobieszewie
Stary most pontonowy w Sobieszewie
Droga dojazdowa do Wyspy Sobieszewskiej
Droga dojazdowa do Wyspy Sobieszewskiej
Przygotowania do budowy drogi na most zwodzony
Przygotowania do budowy drogi na most zwodzony
Odcinek drogi który będzie zamknięty
Odcinek drogi który będzie zamknięty
Nowy odcinek drogi do Sobieszewa
Nowy odcinek drogi do Sobieszewa
Po prawej stronie drogi będzie się znajdował przystanek autobusowy - gotowa jest zatoczka
Po prawej stronie drogi będzie się znajdował przystanek autobusowy – gotowa jest zatoczka
Ruchome przęsło mostu pontonowego
Otwarcie samego przęsła mostu trwa około minuty
Otwarcie samego przęsła mostu trwa około minuty
Przęsło otwierane jest dla żeglugi w określonych godzinach
Przęsło otwierane jest dla żeglugi w określonych godzinach
Oczywiście gdy przęsło jest otwierane niemożliwy jest ruch pieszych i samochodów. Z obu stron mostu przez pracowników obsługi są opuszczane zapory i zmieniana sygnalizacja
Oczywiście gdy przęsło jest otwierane niemożliwy jest ruch pieszych i samochodów. Z obu stron mostu przez pracowników obsługi są opuszczane zapory i zmieniana sygnalizacja

Zdjęcia: Rafał Szczodrowski